donderdag 6 november 2014

Hera


Lieve Hera,

Ik had een tijd geleden je verhaal gelezen, het greep mij enorm aan...

Je had bij een familie geleefd, je had ze lief gehad,  pupjes gebaard waar zij dan weer geld aan verdienden, maar je werd je oud 18 jaar en blind en je kreeg ook nog melkkliertumoren op de koop toe !! En toen deden jou baasjes iets wat ik nooit zal begrijpen... ze dumpten je in het dodingsstation om je af te laten maken !! Net nu je ze zo hard nodig had !! Ik kon er niet bij !

Maar toen zag ik je advertentie ineens niet meer. Ik dacht dat je er niet meer was...

Omdat ik adverteer voor ACE zag ik opeens een mailtje .... Hera s.v.p. weer adverteren.... je was er dus toch nog !! En weer greep je verhaal mij aan. 
Toen kwam het verhaal van Fabienne op het blog eroverheen... Hera nog steeds in het asiel... nu wacht ze hier op haar heengaan.... we hadden haar liever zien eindigen in een warme thuis, maar het is niet anders. Mijn hart brak !

Jij was je nergens van bewust, maar ik ben dagen met je bezig geweest, heb hele discussies met mijzelf gehouden. Er woonden hier al 4 poesjes en 3 hondjes, ik had al een terminaal ziek hondje.... maar ik kon mijzelf niet overtuigen om het niet te doen... om je daar te laten... het gevoel is te sterk !!!

Fabienne, Elvira en Pia ze zijn akkoord, blij voor je,  je ticketje wordt zo snel mogelijk geboekt en je mandje staat al klaar.

Pimpinella jou lot genootje woont hier ook, ook zij was ook gedumpt toen ze oud, verwaarloosd en ziek was, ook zij heeft niet lang meer maar ze is gelukkig hier.
En dat mijn meisje, dat wens ik jou ook toe, hier zal je weer belangrijk zijn en geliefd, hier mag je blijven totdat jij vind dat het niet meer kan, maar ook dan zal ik bij je zijn.

Nog even volhouden meisje... Ik wacht op jou !!!


Je nieuwe baasje


8 opmerkingen:

  1. Geweldig .Fijn dat er zulke lieve mensen zijn zoals jij. Verwen Hera maar heerlijk!!1

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent een engel! Eugenie, toch? We hebben elkaar op Schiphol ontmoet toen Pimpinella aankwam, ik deed de vluchtopvang. Heel veel succes met Hera, ik hoop zo dat ze nog eventjes mag genieten van een warm mandje.
    Liefs,
    Erna Oosterbaan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig kan ik iets anoniem kwijt want jij laat een grote vent tranen met tuiten huilen. Wat een mooi bericht om te lezen dat dit lieve lieve hondje nog een lekker warm nestje krijgt.
    Hulde voor jou en mijn absolute respect.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier nog één..kon het niet droog houden. Heel veel fijne en gelukkige momenten met deze lieverd! We hadden het je allemaal veel eerder gegund vrouwtje, maar het is helaas niet anders.. Maar de gedachte dat jij je laatste tijd hier vol liefde en zorgzaamheid mag doorbrengen..troost ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig,zelf had ik Hera ook al gezien maar ik wist dat dit voor ons niet haalbaar was.Ik gun het Hera zo. We wensen je zolang je nog rest,een hele mooie tijd bij je nieuwe vrouwtje!!!
    Zou fijn zijn als wij nog eens wat van je horen.
    PETJE af voor mensen die dit nog realiseren en oudere hondjes nog een fijn tehuis geven.
    Annette van Wezel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn voor Hera!!
    Dit maakt mijn dag helemaal goed.
    Dit soort mensen maakt de wereld een beetje mooier.
    Hoop dat je nog een poos van Hera kan genieten.
    Astrid Veerman

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Hera,
    Ik hoop dat je nog heel lang kunt genieten van deze mooie mensen!!!
    Alle geluk voor jullie....geniet van elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je wel lieverd, dank je wel dat je Hera nog een liefdevol thuis wil geven.
    Zo fijn te weten dat er iemand voor haar is, een eigen thuis, een warme plek, mooie momenten. Misschien voor enkele weken, of een aantal maanden, wie weet nog een paar jaar...En als straks als het einde komt, dan heeft ze wel een heerlijk thuis gehad, een baasje dat haar knuffelt en vasthoud tot het eind. Dank je wel!!!

    BeantwoordenVerwijderen