zondag 23 november 2014

Buddy

Buddy nu 3 maanden thuis.

Wat een heerlijk hondje is Buddy. Hij wordt steeds zekerder van zichzelf en is super lief tegen iedereen. Hij is ook zo blij. Hij speelt erg leuk met onze andere hond Pepper en zo gauw we gaan zitten springt meneer meteen op schoot. Daar ligt hij het liefste en hij kan dit uren volhouden.
Bij ons om de hoek is een losloopveld waar hij heerlijk kan rennen en spelen met andere honden. Wat kan hij super hard rennen! Hij is erg sociaal met andere honden, wil met allemaal spelen en daagt ze uit om te rennen. 
Na 2 weken kon hij hier al los en luistert al vrij goed. We zijn ook al naar het bos, heide en strand geweest. Hij vindt het allemaal super leuk en rent enthousiast het water in.
Ook is hij al een paar keer mee geweest naar mijn werk. Ik werk met dementerende ouderen waar hij ook heel lief en rustig tegen doet. 
Ze zijn dol op hem.
Iedereen vindt het zo'n mooi hondje en vraagt wat voor ras het is. Wanneer ik vertel dat het een kruising is en het een zwerfhondje is uit Spanje is iedereen verrast. Ze zijn allemaal verbaasd dat het zo'n leuk en sociaal hondje is. Ik hoop dat ik zo meer mensen kan motiveren om een hondje uit Spanje te adopteren.
Wij zijn super blij met Buddy en willen hem niet meer missen. 

Groetjes,

Chantal en Maurice









Geen opmerkingen:

Een reactie posten