zondag 2 november 2014

Aziz voorheen Winter.

Thuis bij zijn baasjes in België. 


2 speelkameraadjes erbij en een enorme ruimte om heerlijk te kunnen spelen.
Alles wat hem te bieden valt en meer. De geluksvogel niet?




Er wordt me verteld dat Aziz echt een allemans vriend is.

Autoritjes vind hij helemaal geweldig en dus gaat Aziz ook overal mee naartoe!
En bij elke foto die ik toegestuurd krijg van hem denk ik weer: wat een toppertje, en een gevoel van trots gaat er door me heen.

Ik kan niet meer zeggen dan dat Aziz (Winter) alles is geworden wat ik had                                                          gehoopt.
Zijn verleden doet er niet meer toe want deze geluksvogel heeft een leven dat hem toelacht!

Fenna van der Koelen .(stagaire geweest in de Refugio)






1 opmerking:

  1. Ben blij voor Winter, dat hij nog lang en gelukkig mag leven.Wat een verschil van aan de ketting naar een warme thuis. Het gaat je goed jongen. Gallemaert Daisy

    BeantwoordenVerwijderen