vrijdag 3 oktober 2014

Timo en Cani

Hallo, hier zijn wat foto,s van Timo die ik vorig jaar geadopteerd heb en van Cani, die ik gisteren uit Eindhoven heb gehaald. Het was een lange wachttijd want er kwamen 3 vluchten tegelijk binnen.
 Hij landde om 16.10 en we gingen tegen 18.00 pas weg. Het was prachtig hoe Mama Serena met 3 pups aankwamen. Ik had Timo meegenomen en die was erg opgewonden om zijn maatje te zien. Hoezo...kleinste van het nest....Hij is nu net 3 mnd. en bijna even groot als Timo [1 jr.] De terugreis duurde lang, we stonden in een grote file, maar eenmaal thuis was het of ze elkaar al jaren kenden. Samen drinken,eten en slapen,geweldig. Wel fijn voor Cani dat Timo er is, want hij durft nu een stukje te lopen buiten. Hij kent geen riem, maar dat went wel. Hij wordt heel anders dan Timo, groter en lijkt wel wat op een Podenco, alleen heeft hij golvend haar op zijn rug. Ik heb 2 waanzinnige honden nu en weet zeker dat Cani net zo trouw wordt als Timo nu is.

Gr.Joske

Cani [rechts]

kom nou vrouw, we willen naar huis

lekker op mijn nw.bank in mijn nw.huis

Hollands Glorie

van wie is de bank.van de vrouw of van ons...



hier waak ik

Timo

Zijn vriendje van bijna 17 jr.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten