maandag 27 oktober 2014

Tammy

Begin oktober waren wij een weekje in de refugio om met honden te wandelen. Toen we langs de kooien liepen viel eentje ons direct op : Tammy. Ze zat zo rustig maar een beetje triest in haar kooi te wachten.  Toen ze mee mocht wandelen leefde ze helemaal op en  we werden overladen met knuffels.   Wie een grote lieve aanhankelijke zachtaardige knuffel zoekt is hier aan het goede adres. Tammy zou ook een perfecte gezinshond zijn.
Jammer genoeg zit ze intussen al meer dan een jaar in de refugio.  Onbegrijpelijk. Misschien is ze gewoon te onopvallend. Tammy, ik hoop dat dit berichtje helpt en dat je snel een goede thuis mag vinden !
Als ik mijn hart had gevolgd had ik haar direct meegenomen. Maar we hebben al 2 grote honden en we wonen niet zo groot. Ik denk nog elke dag aan haar.  En ik duim dat ze snel een lief enthousiast baasje vindt !
 
Karine en Jan








Voor meer gegevens klik hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten