woensdag 8 oktober 2014

Fabiënne ontvangt 2de cheque van € 1200,00 in één week!!!


WAT EEN VERRASSING !!!


Hallo Rita en alle mensen van de groep, 

Vanmiddag kwamen Manon en Kelly op het bureel binnen, in de grote chaos van dezer dagen.

Ze gaven me een envelop met 1200 Euro in,..ik dacht, maar ik heb net 1200 Euro gehad en dacht, het is een flash back,...

Maar neen, het was echt,..ik weet niet hoe ik jullie moet bedanken, maar weet dat wij er zo gigantisch blij mee zijn, 

deze 1200 euro zal naar OELA gaan, ze moet nog naar de arts om te zien wat het juist is, maar ze moet nog even aansterken, 
zoals je weet kwam ze zeer verwaarloosd binnen, 

Volgende week gaan we naar Carlos om te zien welke operatie ze nodig heeft, ze heeft een probleem met de poot en de heup,
We houden jullie zeker op de hoogte, 

jullie allemaal hartelijk bedankt, wat een weelde om te kunnen helpen !!! DANKZIJ JULLIE GROEP !!!

Groetjes Fabienne


De link naar de Sparen en Verkopen groep is :

Geen opmerkingen:

Een reactie posten