woensdag 24 september 2014

Suri toen en nu!


Suri doet het zo goed...hij is zo lief en enorm slim.

Hij is gek op balletjes vooral tennisballen.
Deze kan hij dan ook de hele dag voor je voeten leggen...hahaha.
Vorige week was ik verdrietig en ik 
zat op de bank met tranen.
Suri springt bij mij op schoot en likt een traantje weg!!!
Is dat niet mooi...dat is echte vriendschap!!!
De foto linksboven is 1 van de eerste die ervan hem is gemaakt.
Hier zitten we terug in de auto nadat we hem van Schiphol hebben opgehaald.
De rest spreekt voor zich...:)
Ik wens jullie heel veel succes en ik hoop dat jullie nog ontzettend 
veel honden kunnen redden en net als bij mij een 
warm mandje kunnen geven.
Met vriendelijke groeten,
Lammie van Wieringen
En natuurlijk een dikke poot van SURI!!! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten