vrijdag 5 september 2014

Sharpi update


"Hallo allemaal,
 
Ik ben Sharpi en ik slaap nu alweer 3,5 maand in mijn gouden mandje in het huis van mijn baasjes en mijn kleine vriendjes Victor en Hugo (dat zijn mensenpuppies).
Ik voel me al helemaal thuis!
 
In het begin vond ik het hier best vreemd allemaal; alles was nieuw en ik leerde ineens zoveel nieuwe mensen en honden kennen; SPANNEND!!!
Ik bleef dicht bij mijn baasjes en liep met een grote boog om mensen en honden heen buiten. Toen ik een keer losliep kwam een grote zwarte labrador zo hard op me afgesprint dat ik van schrik in de sloot sprong; brrrr toen was ik nat... En ik ben echt niet zo dol op water; op vakantie wilde ik niet de zee in hoor, moet je nagaan...
 
Maar nu... Tsjonge ik ben helemaal thuis en voel me het mannetje. Buiten loop ik met mijn oren en staart fier omhoog en ik ga voor niemand meer opzij! En wat is het heerlijk buiten, ik ga lekker op onderzoek uit; snuffelen en achter katten en konijnen aan.
Dan let ik echt niet meer op mijn baasjes. 
Die vinden dat niet zo leuk en ik geloof ook een beetje gevaarlijk dus nu krijg ik een lange riem en mag ik voorlopig niet meer los. 
Ik moet ook naar school met mijn baasjes - zij moeten nog heel veel leren namelijk... 
Gisteren was onze eerste les. Ik vond het echt leuk! Als je goed naar de foto kijkt zie je dat ik vrolijk sta te kwispelen.
Als we goed hebben leren communiceren, mijn baasjes en ik, dan mag ik weer lekker los rennen!
 
O en morgen is het grote weerzien van ACE he?! Ik kom hoor, jullie ook?!
 
Een hele dikke poot van Sharpi en misschien tot morgen"



Geen opmerkingen:

Een reactie posten