vrijdag 26 september 2014

Nala nu Naaltje 1 jaar bij ons!

Het gaat heel goed met Naaltje! Kerngezond en kipfit! Ze heeft haar plekje bij ons gevonden en komt sinds begin mei ook buiten. We hebben haar heel langzaam laten wennen vanaf t moment dat het weer beter werd en we de deur open konden hebben. In t begin kwam ze niet verder dan net over de drempel, maar van lieverlee ging ze verder de tuin in en nu is ze inmiddels 'baas van de buurt'!  Ze lijkt het gevaar van verkeer goed te snappen, want blijft op veilige afstand als er iets aankomt. In de vakantie heeft de buurvrouw voor haar gezorgd en dat is ook prima gegaan. Nala is gewoon een heel makkelijk, lief en aanhankelijk beestje. Ze is nu veel buiten, maar komt op gezette tijden, lees eet- en kroeltijden, binnen. We hebben een serre in de tuin en daar lag ze zoëven lekker te dutten op de stoel. Ze ligt ook graag bij onze dochter op bed, gezellig tussen de knuffels. Voordat ik naar bed ga komt ze altijd bij mij kroelen. Dan neem ik haar op schoot met haar ruggetje tegen me aan en dan moet de grote buik- en okselkroel worden gegeven, terwijl ik haar allemaal kleine kusjes geef. Dat vindt ze zo zalig, dat ze er van gaat kwijlen, hahaha! Het is gewoon zo'n grappig poesje, luistert als je haar roept, geeft antwoord, laat luid van zich horen als haar eten niet op tijd is, is lief met de hond, probeert onze vissen uit de vijver te hengelen, komt af en toe een muis brengen... Kortom, een waardig lid van het gezin! LOL! 

Hartelijke en dankbare groet!

Femke

Zo was ze een jaar geleden!


Zo is ze nu!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten