woensdag 20 augustus 2014

Update Ella

Sinds 12 juli is Ella mijn hondje. Op de foto’s kun je zien hoe mooi ze is, hoewel het niet meevalt om foto’s van haar te maken want stilzitten is niet een van haar sterke kanten. Ze doet het heel goed, mijn buurjongetje komt bijna elke dag en is beste maatjes met haar Ze is al mee geweest op visite, daar waren nog drie honden, en dat deed ze heel redelijk, ik was in ieder geval trots op haar.
Mee naar buiten is nog steeds een van haar favoriete bezigheden, als ik mijn jas of schoenen pak, weet ze van gekkigheid niet wat ze moet doen.
Elke dag ga ik nu even bij haar op de grond zitten en gaan we even kroelen. Ze mag niet op de bank en dan kan ze toch even lekker bij me zitten/liggen, heel knus zo samen.


Groetjes van Marleen en Ella






Geen opmerkingen:

Een reactie posten