woensdag 30 juli 2014

Sunshine.

Ik heb van begin maart tot eind april stage gelopen bij stichting ACE. het was een geweldige ervaring en ik ga in oktober weer terug voor een weekje.
toen we met Fabienne mee mochten naar het dodingstation mochten we allemaal 1 hond uitkiezen. ik keek rond en wilde het liefst alle hokken openzetten. maar dat kon niet. toen ik met tranen in mijn ogen rondliep kwam ik langs hok nummer 38. en daar zat een klein hondje helemaal alleen in een hoekje. ik wilde der aaien maar ik kon er niet bij. en ze keek heel droevig naar me. ik ging naar Fabienne en zei 'deze wil ik hebben' en even later mocht ik haar uit het hok halen. ze keek me aan, gaf me een lik en wist dat het goed was. ik gaf haar meteen de naam Sunshine. het kwam in me op en vond het een prachtige naam voor haar. eenmaal bij ace aangekomen stuurde ik een foto door naar mijn moeder met daaronder 'Dit is Sunshine, en ik ben  verliefd' met daarna heel voorzichtig de vraag 'mag ik haar hebben?' en gelukkig was het antwoord ja! ze is nu een aantal maanden bij me en ze doet het super. haar puppy gebit was super slecht maar nu heeft ze een stralende witte tanden. we doen samen hondencursus iedere zaterdag en dat vind ze geweldig. ze is heel hyperactief en heeft veel beweging nodig. maar kan ook heel lui zijn. en het leukste vind ze als we commando's gaan oefenen met snoepjes. ondertussen kent ze , Zit, Lig, Plat, High Five, Twist, Blijf, Plaats. en er komen er nog veel meer bij. we zijn dolgelukkig samen en zullen voor altijd samen blijven.  en ik wil ACE bedanken voor hun prachtige werk ! 


Groetjes Kimberley Hekelaar en Sunshine.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten