zondag 29 juni 2014

Update Afra

Met Afra (nu Pippi) (kruising Podenco) gaat het super goed.

De eerste dagen was ze nog wat onwennig uiteraard, maar snel voelde ze zich op dr gemak, buiten duurde het wat langer, maar na een weekje, kwam ze helemaal los.
Pippi gaat elke dag mee naar de manege waar mijn paarden staan en kan sinds een weekje ook op het erf los, mede dankzij mijn andere hond Siena, waar ze dikke vriendinnen mee is en waar ze zich erg aan optrekt, wat heel fijn is, want daardoor blijft Pippi ook dicht bij mij in de buurt en gaat ze niet de hele tijd op konijnen jacht en kan ze dus lekker los.

Ook met mijn 4 jarige zoontje is ze dikke vriendjes, ze is een enorme knuffelaar en kruipt af en toe helemaal in je.

We zijn super blij met Pippi en moet zeggen dat ze nog leuker is dan ik me had voor gesteld.

Het is dat ik al 2 honden heb en geen plaats heb voor 3 honden, maar even reclame maken: 
een podenco, of kruising podenco is denk ik het liefste honden ras wat ik ben tegen gekomen, zo dankbaar en zo graag willen knuffelen.

Potchouli (ook op de site van Ace) lijkt heel veel op Pippi en is nog steeds niet geadopteerd (evenals nog meer Podenco's of Podenco kruisingen, die er in verhouding best lang op staan) en kan iedereen vertellen dat dat eeuwig zonde is, want het is een super ras.

Mvg


Sarah Zentjens







Geen opmerkingen:

Een reactie posten