zondag 29 juni 2014

Nora (ACE Eda) één jaar in Nederland

Het gaat erg goed met Nora! Zelfs met de konijnen gaat het super goed.
 Inmiddels ben ik met haar op cursus gegaan, dit is een jachthondentraining waarbij ze mag apporteren. Dit vindt ze super leuk! Ze kan ook overal los lopen en ze luistert goed.
 In het begin wist ze zichzelf wel te redden en vond ze het maar niets om te luisteren, nu komt ze naar me toegerend om te zeggen ‘waar gaan we heen baas? wat zullen we gaan doen?’ Haha echt super, ook met kinderen is ze geweldig! 
En soms mag ze met de konijnen los lopen in de tuin. Dan loopt ze zachtjes achter ze aan, want er komen snoepjes uit dat konijn... Daarna gaat ze dan lekker in de zon liggen en rennen de konijnen om haar heen. 
Mijn andere hond is inmiddels 11 jaar en vanaf haar 6de heeft ze niet echt meer gespeeld met andere honden. Nu sinds een maand beginnen ze soms ineens in de tuin te spelen. 
Al met al, een super hondje! Er zijn veel mensen die ook een Nora willen hebben.
 Ik zou iedereen zo’n geweldig hondje willen wensen. Maar Nora blijft lekker bij mij !!!

Groetjes, Lianda





Geen opmerkingen:

Een reactie posten