maandag 5 mei 2014

SPONSOREN GEZOCHT!!


De avondvierdaagse van Huizen met Posttraumatische Dystrofie.

Zeven jaar geleden werd ik, Joyce ter Waskof (54), slachtoffer van een ongelukkig ongeval waaraan ik posttraumatische dystrofie overgehouden heb.
Dat betekent constante pijn in mijn voeten en vooral enkels.
Onder medicatie kan ik hiermee omgaan en mijn leven op een redelijke manier door komen.
Sinds de adoptie van mijn ACE hondjes Indy(†) en Zanne en het bezoek aan een noodlijdende Refugio (hondenopvang) in Spanje heb ik mijn hart verloren aan de Spaanse hondjes.....
Ik hoorde daar over Isabelleke een opvangmama van ACE van amper 110 cm hoog en haar 18 jaar oude autootje dat zo nodig aan vervanging toe is.
Ze leeft voor haar (opvang)hondjes !!
Voor Isabelleke wil ik graag heel veel geld bij elkaar lopen....
Ik loop samen met mijn Spaanse meisje Zanne....
Wie-O-Wie sponsort mij bij de loop van de avondvierdaagse in Huizen van 
19 t/m 22 mei a.s. ????
REK NR: NL93 INGB0792656059


Geen opmerkingen:

Een reactie posten