donderdag 29 mei 2014

EEN OPROEPJE VAN EEN STAGIAIRE...

.WINTER EEN BOXER VAN 2 JAAR EN 5 MAANDEN OUD...

Lieve mensen,
Op dit moment zit ik in Spanje, waar ik werk als stagiaire bij ACE CHARITY / SHIN.
Dit is een bedrijf waar ze verwaarloosde, zieke en hondjes die ten dode opgeschreven zijn opvangen en ze met liefde verzorgen en ter adoptie zetten.

Tijdens mijn stage ben ik zelf gevallen voor deze mooie, lieve boxer genaamd Winter. Winter is een Boxer van 2 jaar en 5 maanden oud.
Helaas kan ik hem zelf niet adopteren, wat mij heel erg veel verdriet doet. 
Ondanks dat gun ik Winter een liefdevol, mooi, en warm thuis. 
Het dier is mij zo in mijn hart gaan zitten dat het voor mij heel erg moeilijk gaat worden om afscheid moeten te gaan nemen van hem.
Ik hoop dat hij snel zijn gouden mandje vindt... 

Groetjes, 
Fenna


Geen opmerkingen:

Een reactie posten