zondag 20 april 2014

Valenta en Mittens

Hallo Spaanse vrienden,

Hier weer eens een berichtje van mij, Ik ben Valenta en ben sinds december 2012 door mijn lieve baasjes geadopteerd. Inmiddels ben ik 1,5 jaar en het gaat super goed met mij. 

Ik speel graag buiten in het bos, ik spring dan in het rond als een wild klein lammetje met veertjes onder zijn poten. Haha mijn baasjes moeten altijd erg om mij lachen als ik dit doe. 
Ook ben ik zeer vriendelijke naar andere honden ik wil graag met ze spelen.  Helaas ben ik voor de meeste honden te snel, waardoor ze mij niet kunnen bijhouden.  Wat ik trouwens ook wel leuk vind, ik daag de andere honden uit en in mijn gedachten zeg ik dan ‘’pak me dan, ik ben lekker toch sneller’’. Hihi veel honden hebben dan gauw zoiets van ja laat maar, ik ben liever lui dan moe! 
Weten jullie wat ook super leuk is, sinds november 2013 hebben mijn baasjes nog een dier geadopteerd uit Spanje. Dit keer geen hond, maar een lieve en leuke kat. Voorheen hete ze Laté nu heet ze Mittens. Mittens en ik kunnen het goed met elkaar vinden, soms ben ik wel iets te speels voor Mittens en dan krijg ik een tik op mijn neus, ‘’AU’’, maar dat ben ik daarna al snel weer vergeten en dan liggen we samen heerlijk in het zonnetje te slapen. 
Met Mittens gaat het trouwens ook erg goed, ze heeft thuis een vriendje genaamd Tijgje. Tijgje en Mittens moesten in het begin wel even wennen aan elkaar hoor, maar al gauw ging het daarna goed en ook zij zijn nu dikke vriendjes. 

Oh ik hoor mijn baasje roepen mijn voerbakje staat klaar, jammie wat zal het dit keer zijn?! 
Nog even snel iets leuks voordat ik echt ga, Ik eet mijn voerbakje altijd tot de bodem leeg en hihi weetje wat ik daarna doe…. Haha ja dan laat ik een klein *lees groot* boertje. Mijn baasjes zeggen dan altijd BAH VALENTA niet doen, maar hihi stiekem kunnen ze er ook wel om lachen, 

Veel liefs en pootjes aan iedereen in Spanje. 
Valenta en Mittens en onze baasjes Cindy en Wouter. 


Mittens en Tijgje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten