vrijdag 11 april 2014

Frodo

Op 10 januari ben ik in Eindhoven geland. 
Daar kwamen mijn nieuwe baasjes me ophalen.
Ik wist niet wat er allemaal gebeurde, dus ik stond helemaal stijf van de schrik. Thuis gekomen zag ik dat er nog een ace hondje was, Sterre. Ik was erg moe dus ik ben de eerste nacht direct gaan slapen.
Het duurde wel drie weken voordat ik een beetje gewend was. Mijn baasje en vrouwtje waren wel erg lief, maar ik begreep nergens iets van. Mijn vrouwtje liep heel veel met me buiten naar een bepaald plekje, maar ik durfde nog niet eens te ruiken. Plassen deed ik ook maar een keer per dag.
Maar moet je me nu eens zien. Ik ren, ik kwispel, ik speel en knuffel heel veel. Ik voel me nu erg gelukkig. Er wordt iedere dag met mij en Sterre gewandeld. We mogen los op de speelwei met andere honden.
We mogen mee op visite en ook ben ik al op vakantie geweest met mijn nieuwe roedel. Na een moeizame start wil ik laten weten dat het heel goed met mij gaat.
Trouwens, ik ben die knappert op de foto, die grote. De kleine naast me is Sterre. Mijn naam is Frodo.

Veel groetjes van Frodo, Sterre en de fam. Hendriks.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten