zaterdag 15 maart 2014

Update Fientje

Sinds 7 februari woont Fientje nu bij mij en mijn dochter, een leuker verjaardagscadeau kon ik niet krijgen. Het gaat echt geweldig met haar en ook samen met Cody die sinds juni vorig jaar bij ons is komen wonen. Vanaf het moment dat Fientje uit de bench kwam op Rotterdam Airport was ze al zo vertrouwd met ons. In de auto kon ze maar niet stoppen met mijn dochter, die samen met haar op de achterbank zat, kusjes te geven om te laten blijken hoe blij ze was.
Binnen 3 weken liep ze al los alsof ze dat altijd al gedaan had en ze luistert echt geweldig. Ondanks dat ze al 6 jaar is lijkt het wel of dat er elke dag weer een wereld voor open gaat, je ziet haar genieten en dan genieten wij natuurlijk ook!
Dagelijks stap ik op de fiets met Fientje en Cody in hun wagentje er achteraan  


Na een ritje van ongeveer 10 minuten zijn we bij de Westerschelde waar ze heerlijk kunnen rennen en spetteren. Wanneer Fientje moe is dan springt ze zelf in haar karretje en laat zich rijden, het is zo’n schatje! 




Ze vind het alleen niet leuk als ik een keertje weg moet, ze staat dan te blaffen bij de deur. Nou ja, het is meer piepen want de arme schat haar stembandjes zijn in Spanje doorgeknipt. Ze werd daar alleen gebruikt om te fokken en blaffen werd niet getolereerd, echt heel erg triest. Maar dat is nu verleden tijd, nu mag ze alleen nog maar genieten!
Cody was al vanaf het eerste moment heel lief tegen Fientje en regelmatig zijn ze lekker samen aan het dollen, ik ben zo blij met mijn schatten! Dank je wel ACE!!
Groetjes Hetty Vermaat
Kapelle-Biezelinge

Geen opmerkingen:

Een reactie posten