donderdag 20 februari 2014

Noa

Op de eerste plaats wil ik alle vrijwilligers bedanken die het
mogelijk hebben om Noa te adopteren .
Noa kwam 8 Oktober op Schiphol aan als een ontzettend bang hondje,
ik had echt met haar te doen en dacht beestje wat moet jij hier .
Maar al na een paar weekjes ging het stapje voor stapje vooruit .
Sinds half Januari loopt ze los met me  mee de eerste dag dat ze vrij
liep zie je op de foto een zwarte Noa goed he .Ze is nu op cursus wat
nog niet zo goed gaat ,maar dat is niet belangrijk ,het probleem  voor haar
is haar onzekerheid naar honden toe .Noa speelt buiten graag met een
bal ze haalt hem op een brengt ook weer terug .Ik heb een lot uit de loterij
gewonnen met Noa iedereen is gek op haar . De 2 de foto is bij mij thuis met
m.n kat in een mand goed he ?
Noa geeft aan alle vrijwilligers een dikke knuffel en van mij een
Hartelijke groet Ria
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten