dinsdag 14 januari 2014

Gedichtje over Robbie

Ik zocht en keek eigenlijk maar wat rond
Niet per se op zoek naar nog een hond.

Ace en ik waren elkaar al eens vlug gekruist wat jaartjes in het verleden
Ik weet niet waarom maar ze zijn mij altijd bij gebleven.

Jou verhaal en jou filmpje kwamen als pijlen door mijn hart binnen
Dat koppie, die ogen, de onrecht
Wie had dit kunnen verzinnen..

Een vlam als verliefdheid niet te omschrijven
Jij en ik, wij horen voor altijd samen te blijven.

Voor het gevoel zo lang, in tijd eigenlijk heel vlug
Kwam jij aan in Brussel en keken wij nooit meer terug.

Ace vergeten doen we zeker niet
Hoe vaker hoe liever ligt er een huisbezoek voor ons in 't verschiet.

Samen zijn wij als vrijwilligers aan de slag
En zorgen we er graag voor dat een ander dit geweldig lot ook geschieden mag.

Lieve groet,
Alyssa en Robbie 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten