dinsdag 21 januari 2014

Brief aan de Spaanse ambassade.

Het mailadres is:   ambassade.spanje@worldonline.nl

Geachte heer / mevrouw,
graag wil ik mijn verontwaardiging uitspreken over de gebeurtenissen
Ik zou U dringend willen verzoeken een einde te maken aan deze hondonterende omstandigheden.
Ook zou ik U willen vragen om zo wie zo de dodingsstations op te heffen en er asiels van te maken.
De inwoners van Spanje zouden alleen honden die gecastreerd/ gesteriliseerd zijn mogen adopteren om zo een einde te maken aan het zo maar dumpen van een oudere hond en dan tegelijker tijd ophalen van een jonge hond, honden zijn geen dingen die je zomaar wegdoet, honden zijn levende wezens waar men zich om moet bekommeren!!
Ik heb 7 honden hier in Nederland, allemaal uit Spanje waarvan 2 Podenco's die door hun baasjes dermate slecht zijn behandeld dat er 1 een geamputeerde voorpoot heeft en de ander met een verkeerd geheelde breuk in zijn achterpoot heeft die als we er wat aan willen laten doen, alleen de poot kunnen amputeren!! Is toch schandalig!!
Ik hoop dat U zich hard wil maken voor een beter leven van ALLE dieren in uw mooie land Spanje.
Met vriendelijke groeten,
Ineke Jongeleen ( vrijwilliger bij de stichting ACE)
Als iedereen nu een mailtje stuurt naar de Spaanse ambassade maar dan aanpast aan zijn of haar verhaal i.v.m. adoptie hond uit Spanje, zou dat misschien kunnen helpen?

1 opmerking: