dinsdag 3 december 2013

Sultan is thuis

Het is nu alweer 3 dagen geleden dat mijn man naar Spanje afvloog om Sultan en Dianneke voor de familie Rieborn in Hellevoetsluis op te halen. Vandaag is Sultan 3 jaar geworden. Wat een ontzettende lieverd is het. Omdat mijn man in Spanje al flink met hem bezig is geweest om een band op te bouwen, is hij ontzettend gehecht aan mijn man. Als mijn man naar zijn werk gaat, gaat hij voor de deur liggen wachten op hem. Hij moet nog doorkrijgen dat mijn man elke dag wel weer thuis komt, maar dat komt goed. Ook met de andere 2 honden gaat het prima en mijn kinderen van 6 en 7 jaar geven hem ook de ruimte om te wennen. Omdat het een sterke ras waren we bang dat het niet goed zou gaan met de kinderen en dat we met hem cursus zouden moeten volgen maar ook dat bleek niet nodig. Het is gewoon een lieve, dankbare hond. 

Hij heeft een ontzettende last van zijn eczeem. Des te meer ben ik blij dat hij nu 'thuis' is en met een beetje liefde, aandacht en verzorging komt hij er wel bovenop. Al met al zijn we ontzettend blij met hem. 

Groetjes Cindy Achong.

Sultan
Sultan samen met de andere hondjes.
Dit is Dianneke die mijn man in een tasje bij zich had in het vliegtuig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten