vrijdag 13 december 2013

1 jaar samen!

Hallo allemaal, 

 Zo'n 14 maanden geleden hebben de mensen van ACE mij op de laatste dag gered uit het dodingsstation, ik ben ze daar enorm dankbaar voor!!!!
 Na 1,5 maand in een lief opvanggezin in België te hebben gezeten ben ik vandaag precies n jaar geleden bij mijn nieuwe, echte baasje terecht gekomen.
 Heb het daar heel erg naar m'n zin!
 Op haar vrije dagen trekken we er samen op uit, we zijn echte maatjes en stel je voor ik was zelfs al op vakantie in Venetië, Kroatië en Berlijn.
 Als mijn baasje werkt ben ik bij één van de 3 oppas-tantes, daar heb ik het ook super, het zijn 3 totaal verschillende types en daarom heb ik veel afwisseling in wat we gaan doen op zo'n dag. Verheug me er altijd enorm op, maakt niet uit naar wie ik toe ga, ze zijn allemaal ontzettend lief voor me!
 Ik weet dat je de wereld niet kunt veranderen en in één keer alle dierenleed op de hele wereld stopzetten ( helaas!!!), maar wens dat er komend jaar meer mensen tot besef komen dat je met ieder levend wezen op aarde respectvol moet omgaan!!!!
 Mijn baasje en ik wensen jullie allemaal fijne feestdagen en een liefdevol 2014!!
 Lieve groetjes van een gered en gelukkig hondje,
Twinkle (voorheen Marianna)





1 opmerking:

  1. Wat toevallig, wij zagen jou laatst toen we met onze ACE hond Gino in de trein zaten!

    BeantwoordenVerwijderen