vrijdag 22 november 2013

Ollie voorheen Jul

Ik ben nu al weer  een half jaar in Nederland, en reuze naar mijn zin.  
Mijn baasje doet bijna alles voor mij, ja ze gaat zelfs op de knieen voor mij.
Hoe  ik dat doe .....gewoon de bal met m'n neus  onder de kast rollen, dan gaat ze op de knieën met een stok om de bal te voorschijn te toveren  Zodra ze weer goed  en wel zit, doe ik het weer.
Mijn baasje is dan aan het mopperen,  maar slim als ik ben, zet ik mijn zielige piep toon aan, en dan gaat ze weer, leuk he? 
O  O ik doe dit vaak, in het begin kwam ze niet meer overeind.
Baasje nummer 2 moest er bij te pas komen, om baasje nummer  1 op te takelen. Maar nu dank zij mij gaat het veel vlotter.
Ik ben dan ook haar personal trainer. Dat ik dat serieus op vat en mijn best doe om voor mijn baasje, iedere keer iets  nieuwste verzinnen blijkt wel, want ze is  5 kilo afgevallen.  Goed  he.?  Ik ben een stoere vent  geworden  brede borstkast gekregen  en flinke bilspieren  .Een soort  TARZAN.   Maar 's-avonds  zit ik graag op schoot  zie maar..
Het moet natuurlijk niet gekker worden........Maar mijn  baasje zegt: Ollie jij bent mijn  aller allerliefste  PLAYBOY.  
Zit ik even goed.   

Gr Ollie.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten