donderdag 14 november 2013

Gedicht voor Ace

Alyssa heeft dit gedicht geschreven n.a.v. het aftreden van Britt als ambassadrice 

 
Ik lees vol verbazing deze keer weer.
Dat er zoveel onrecht word gedaan.
Wat de A.C.E mensen doen keer op keer..
Is iets wat je meestal alleen in boeken ziet staan.

Met hart en ziel erin gestort en gemakkelijk is het zeker niet.
Een hoop leed, hartzeer en verdriet is wat men toch wel dagelijks ziet.
Maar het verschil dat ze maken is tussen dood en leven
Een hoop strijd, moed en kracht is wat deze mensen geven.

Ik hoop dat dit gedicht wat kan betekenen en kan spreken.
Alle werkende mensen van Ace een hart onder de riem kan steken.
Dat alle betrokkenen, adoptanten, sponsors en hondenvrienden jullie dankbaar zijn.
Dat jullie onze beste vriendjes onze maatjes hebben gered uit een wereld van verdriet en pijn.

Dus ik pak mijn lieve Robbie nog eens stevig vast en kijk hem in zijn ogen aan.
En wil op mijn manier laten weten dat wij voor altijd achter jullie staan.

groetjes,
Alyssa en Robbie
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten