woensdag 2 oktober 2013

"Ventje".


 
02-06-2013
Daar zat je dan , in je bench, 2 bruine kraaloogjes keken mij aan.
Je staartje tussen je pootjes , stapte je voorzichtig je vertrouwde “huisje” uit op het drukke Schiphol.
Migas daar kwam je vandaan en Ventje was je naam, meer wist ik niet van je..
 
We zijn nu bijna 4 maanden verder, 4 maanden ben je alweer mijn trouwe huisgenootje en al 4 maanden slaap je naast me, zij aan zij..
Zo ondeugend als je bent..je wordt al een echte Vent..
Je vrolijke puppygeblaf en je snuitje tegen het raam, als ik thuis kom..
Nu al , na 4 maanden, kan ik mij een wereld zonder jou niet meer voorstellen.
Je Spaanse kijkertjes waar zoveel achter verborgen ligt, kijken me vaak doordringend aan.
Je hebt het zo naar je zin en hebt al zoveel vriendjes gemaakt hier.. spelen is je grote passie..
Speel maar kleintje , speel maar lekker zoveel je wilt..”
 
Maar wat blij ben ik met de komst van Ventje..
Hij brengt me zoveel vreugde en gezelligheid. Mijn lieve, stoere, ondeugende pup.
ACE ; ik wil jullie een groot compliment geven over de manier waarop het hele adoptieplan heeft plaatsgevonden.
Professioneel, betrokken en zorgzaam..
Ik heb dankzij jullie weer een maatje voor het leven, waar ik hopelijk nog heel veel jaren een hoop lol en liefde mee mag beleven..
Bedankt!
Hartelijke groeten,
Leanne
 
 

1 opmerking:

  1. Martin (Ace vrijwilliger)6 oktober 2013 om 10:09

    Prachtig verwoord. Wij hebben zit al drie keer meegemaakt en hebben er nog geen dag spijt van.

    BeantwoordenVerwijderen