dinsdag 3 september 2013

Mcqueen (Mac) en Liselore (Amber)



Hallo,
Ik (Mac) wil even laten weten aan mijn lieve verzorgers hoe het met mij gaat, het is nu een half jaar geleden dat ik in Nederland ben gekomen. Het was een moeilijke start omdat ik meteen ruzie ging zoeken met Bob (de boxer waar ik in huis kwam), maar eindelijk ging ik inzien dat het een leuke lieve hond is waar je ook heel leuk mee kan spelen. Het probleem was ook alleen binnen, want buiten ging het goed. Het enige probleem op dit moment is mijn huid daar heb ik veel problemen mee, maar dat zijn ze aan het uitzoeken. Zodra het zonnetje doorkomt ga ik in de tuin liggen of een plekje in de huiskamer opzoeken waar het zonnetje komt. Ons baasje maakt veel wandelingen met ons en dat vindt ik ook erg leuk, alleen mag ik niet meer los op bepaalde stukken omdat ik elke sloot dan induik en dan niet meer wil luisteren. Wij zijn ook op vakantie geweest naar Frankrijk in de streek Vogezen, daar heb je ook leuke beekjes in de bergen waar ik ook meteen in wil springen. Ik vermaak mij goed en sinds Juni hebben we nog een hond van ACE in de familie ze heet Amber. Ze komt regelmatig bij ons thuis en dan gaat ze lekker mee wandelen. Amber is ook erg lief maar moet nog veel leren, maar dat heeft tijd nodig en het gaat steeds beter.
Mijn baasjes zijn heel blij met ons en willen ons niet meer missen en willen iedereen bedanken voor de goede zorg.
Groetjes van onze baasjes  en pootjes van Mac en Amber.

Zo zag Mac eruit toen ze hem hebben gered  

Dit ben ik nu

Met mijn grote vriend BOB op 1 kussen

Amber loopt ook gezellig mee

Amber kijkt even in de camera



Geen opmerkingen:

Een reactie posten