dinsdag 10 september 2013

Goya (wij noemen haar Sarah)....

Leuk om eens iets over Sarah te kunnen vertellen, want het is een gewéldige hond!
Vanaf het moment dat we haar ophaalden (ik zat bij haar achterin de auto, want ze was erg bang) en ze mij een likje gaf, wist ik dat het goed zat tussen ons.
 
Ze is een vrolijke hond, dat hoor ik van iedereen, speelt met alle honden, bleef al vanaf de tweede week bij ons in onze buurt, los, en let heel goed op waar we heen gaan. We kunnen haar volledig vertrouwen.
We hebben nog geen moment spijt gehad dat we haar geadopteerd hebben en in een half jaar tijd hebben we haar in ons hart gesloten!
 
We gaan heel veel met haar naar het bos, rent door de Spreng, dat is een stroompje in een bos, dat vindt ze geweldig, en vooral met jonge honden, zo  rond de 2 á 3 jaar (volgens ons zoekt ze ze uit) kan ze het uitstekend vinden.
Ze is ook wel heel waaks, we hoeven niet bang te zijn dat er hier iemand ongemerkt het huis binnen komt, geen schijn van kans, hoor!
 
In dat halve jaar dat ze bij ons is, heeft ze meer spieren gekregen, is ook wel iets aangekomen maar naar ons idee mocht dat ook wel en haar vacht ziet er ook veel beter uit.
 
Ik zal nog een foto van haar hierbij doen, kun je haar vast bewonderen.
 
Vriendelijke groeten 
 
Louis en Henny de Wijs 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten