dinsdag 6 augustus 2013

Verslagje over Goos

Goos is op 28 februari 2013 bij ons gekomen.
Ik heb met verbazing gekeken hoe een hond die al 4 jaar geen thuis heeft gehad zich zo geweldig aan heeft gepast, de eerste dag plaste hij overal in huis maar daarna, geweldig. Hij vindt alles leuk in de auto, meegeweest op vakantie naar zee, in zee gezwommen, geweldig om te zien.
We hebben nog 2 honden waarvan 1 van de a.c.e, nou dat is vanaf dag 1 dikke mik met elkaar. Het zijn echt 2 handen op 1 buik, geweldig om te zien. Goos is een geweldige hond, trouw, lief, ik snap niet dat hij zolang bij a.c.e heeft gezeten, ik kan me een leven zonder hem niet meer voorstellen, en de andere honden ook niet.
Ik kan het iedereen aanraden om een hond te adopteren want het zijn geweldige honden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Groetjes Fam. Kremer en Goos , Lucky en Jilke





1 opmerking:

  1. oh ik ben echt zo blij dat Goos een fijn thuis heeft gekregen!! heb Goos een tijdje gevolgd en verbaasde mij ook dat hij zo lang op een thuis moest wachten. heel veel plezier met hem!

    BeantwoordenVerwijderen