zaterdag 31 augustus 2013

ACE DAG

Het is bijna zo ver,a s zaterdag op naar Eck en Wiel.
Voor mij en Amy de tweede keer voor onze Dana de eerste keer.
We komen met de trein een hele onderneming van uit Heerlen (Limburg)
Dana is onze laatste aanwinst van 3 dec.2012
Maar ze heeft al gevlogen dus dit zal een makkie zijn.
Ik zal mijn handen vol hebben met hun maar je krijgt ook veel aandacht van andere reizigers.
Kan ik meteen reclame maken en visite kaartjes uit delen.
Dana hebben wij laten komen als speelkameraadje voor onze Amy onze eerste hond van ACE. Zodat onze herder van 15 jaar een beetje met rust gelaten kan worden en kan genieten van haar oude dag.
We hebben een goede keus gedaan,Amy en Dana zijn een team,twee poten op een buik.
Wij genieten hoe zij met elkaar spelen.
Zij lijken heel veel op elkaar maar zijn heel verschillend van karakter.
Mensen op straat vragen of het moeder en dochter zijn,misschien zijn ze wel verwant met elkaar wie zal het zeggen.
Amy is brutaler en Dana is terug houdend,Dana heeft nog wat angst als mannen of kinderen voorbij lopen. Maar verder is het een schat van een hond.
Op een foto liggen ze bijna in een hart vorm op de bank.
Amy heeft jacht instinct en kunnen wij niet los laten, Dana kan wel los lopen op bepaalde stukken en let altijd goed op of je er nog bent om vervolgens in een waggel gang op je af komt rennen.
Ze is nog al mollig en wij krijgen er niets van het gewicht af. Maar het heeft iets vertederends.
Maar goed wij zijn zaterdag 7 september weer van de partij in Eck en Wiel, waar ik met mijn twee kanjers aanwezig zal zijn.
Ik zou zeggen tot dan.
Alle vrijwilligers van ACE heel hartelijk bedankt en heel veel succes !!!!!!!
 
Groetjes van Annette Amy en Dana uit Heerlen




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten