donderdag 25 juli 2013

Ons Ace verhaal Robbie

Ons Ace verhaal.. :)

25 Juli om 6 uur op..
We brengen m'n vader naar z'n werk dan hebben we de extra grote auto.
Het is zover.. Vandaag is DE dag.
We vertrekken vanuit Capelle aan den IJssel richting Brussel.
Ontbijten doen we onderweg en rijden daarna weer gauw door.
Ik kijk naar buiten, maar zie alleen jou en ik vraag me af hoe zacht je vacht aanvoelt en stel me voor hoe onze eerste blikken elkaar gaan kruisen lieve Robbie.

En daar sta ik dan samen met mijn moeder, andere gelukkige adoptanten, goede en vriendelijke begeleiders en een leuk opvanggezin op de luchthaven van Brussel.
Mijn hart in m'n keel en zenuwachtig in de meest positieve zin wachtend op een glimps van jou.
Mijn verloofde is op zijn werk maar in gedachte dicht bij ons.
Je 2 zusjes onze hondjes Pip en Jill zitten thuis al op je te wachten..
Ze voelden dat ik iets belangrijks ging doen toen ik vanochtend wegging.

En daar veel eerder als dat we dachten kwamen jij en nog 2 andere hondjes id kooien naar ons toe gereden.
We kregen allemaal een brok in de keel en ik was nog meer als dat ik al was smoorverliefd toen ik jou voor het eerst zag!
Wat een mooie licht bruine ogen heb je en wat vond je het eng en spannend allemaal.
In de auto ga ik achterin zitten en zet de reisbench met de voorkant naast me en onderweg naar jou nieuwe leven werd je rustig en legde je je kop op m'n hand alsof je wist: I have made it home.

Ik weet niet waar ze is.. Maar ik wil studente Robin bedanken voor het zien van deze lieve jongen en het redden uit het dodingsstation.
En wij willen haar laten weten dat Robbie zijn naam is en zal blijven, de naam die zij hem gegeven heeft omdat dat de naam is die bij hem hoort en vernoemd naar haar.

Robbie, je hebt ons voorgesteld aan deze mooie organisatie en hielp mede Ace-hondje Heidi aan haar sponsors.
Je ligt nu lekker in je mandje met je knuffeltje alsof je weet dat het goed is en je na een zwaar leventje eindelijk op je plekje in slaap valt.

De hondjes van Ace hebben engeltjes op hun schouders. In al die duisternis word er een hand uitgestoken.. Zo prachtig.
Bedankt voor alles wat jullie doen!

Lieve warme groet en geef lieverdje Heidi een dikke knuffel van ons!
Alyssa & Niklaas
Pip, Jill en hun nieuwe broertje Robbie.



 

1 opmerking:

  1. Oohw wat mooi geschreven! Wij waren die dag ook op Brussel Airport en kwamen voor Remy de Dalmatiër. Robbie is echt een poepie, zo'n lief hondje! Fijn te lezen dat alles goed gaat. Bij ons gaat ook alles heel goed. Veel geluk samen en wie weet komen we elkaar nog eens tegen... Groetjes Fam. Pronk uit Woudenberg

    BeantwoordenVerwijderen