donderdag 6 juni 2013

Ventje



Ventje...
Bij het zien van dit knulletje was ik verkocht..
Dit beestje is een  magische blauwdruk van mijn onlangs overleden hondje Dotje die helaas maar de magere leeftijd mocht halen van 8 jaar.
Ik noemde Dotje altijd mijn Ventje.
Was dan ook stomverbaasd toen ik op de site van ACE zag staan:
Dit FlodderDOTJE heet Ventje.
Op 1 juni zou Dotje 9 zijn geworden en op 2 juni is Ventje geland op Schiphol <3 how special. Ik voeg bijgaand 3 foto s toe.
Eentje waarop Dotje en Ventje samen " staan" en eentje van vandaag met Ventje en mij samen en een van Ventje alleen.
We gaan samen lekker op puppycursus.
Ventje is nu ruim 4 maandjes.
Hij vindt alles nog reuze spannend..
Maar met een hoop geduld, liefde en consequentie (wat ik lastig vind, want kijk dat koppie :-) ) komt het allemaal vast goed.
Met dank aan Elvira, Yvonne en Nils.
En alle fantastische mensen van jullie geweldige stichting ACE.
En tot slot:
FABIENNE:
BEDANKT VOOR HET REDDEN VAN (MIJN) VENTJE....you`re an ANGEL

Liefs Leanne
Vlaardingen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten