maandag 3 juni 2013

Sterre.

Op 21 mei 2012 ging ik met het vliegtuig mee naar Brussel. Ik zou hier mijn baasjes ontmoeten en met hun naar mijn huis gaan. Dat was erg spannend voor mij, zo'n verre reis.
In Brussel zag ik mijn baasje en vrouwtje voor het eerst. Ze leken me wel geschikt. De eerste paar nachten bij hun thuis was ik nog een beetje onzeker, maar ik wende er al snel.
foto van toen ik net in Nderland was aangekomen

Er werd met mij gespeeld en gewandeld.  We lopen samen wat af. Ook speel ik iedere avond op het veldje bij ons op de hoek met andere honden. Dat is pas echt gezellig. Ik steel altijd de show, want ik kan het hardste rennen en ik haal de meeste streken uit. De mensen moeten altijd om mij lachten. Ook ben ik dol op de kleine mensjes die vaak bij mijn baasjes komen. Die zijn altijd in voor een spelletje.
 Ik heb besloten dat ik hier nooit meer weg wil.

Heel veel groetjes van Sterre en van mijn baasjes de fam. Hendriks uit Venlo.

Moet je me nu zien!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten