zaterdag 6 april 2013

De twee ACE hondjes, Jasmina (nu Laurie) en Camina ( nu Nina).

Lieve ACE medewerkers,

Op 7 december 2012 kwam mijn eerste ACE hondje bij mij en mijn reeds bestaande Roedel van vijf asielhonden wonen.
Kwam via een vriendin op de site van ACE terecht en viel meteen voor Jasmina.
Omdat ik een liefhebster ben van terrierachtigen, was het wel belangrijk dat het hondje in de bestaande groep zou passen.
ACE heeft mij prima geïnformeerd, zodat ik na het huisbezoek Jasmina kon adopteren.
Door de achtergrondinformatie van ACE paste ze probleemloos in de groep.
Waar ik niet op gerekend had, dat ze een stuk kleiner is dan de anderen.
Daar is niets mis mee, maar gaf mij de gelegenheid om er een tweede hondje bij te adopteren. Heb twee oude hondjes, die ziek zijn en binnenkort helaas gaan wegvallen.
Alles met ACE doorgesproken en ik kreeg het groene licht om Camina te mogen adopteren. Was via de site als een blok voor haar gevallen, maar haar beschrijving paste in wat ik zocht . Heel belangrijk als je een hondje adopteert via een site.

Op 4 februari heeft Camina ons leven verrijkt. Ze kwam aan in Rotterdam en weer paste ze naadloos in mijn roedel, of ze er altijd was geweest.
Ook een droomhondje!

Ben alle medewerkers, die zich belangeloos maar zo eerlijk inzetten voor ACE
zeer dankbaar.
Dankzij Fabienne, de opvanggezinnen en de verdere vrijwilligers heb ik twee heerlijke ongecompliceerde honden erbij.
Dolgelukkig met mijn groep.

ACE. BEDANKT!!!!  Anita Andela.
Jasmina, eerste ACE hondje, klein maar dapper en ......zo lief........


Camina wat is zij ook een droomhondje.........helemaal aangepast en leeft nu in huis......altijd eten en verzorging, zo welkom.......
 
Helemaal ontspannen na op straat gezet te zijn en te moeten overleven.........
 
Hier kun je niet anders dan heel veel van houden.......Camina je verrijkt mijn leven......

De honden kunnen goed met elkaar overweg.....


Etenstijd
 
Zoeken meer de zon op dan de andere honden.....Viva Espana, qua weer dan.....

Spaanse hondjes in de zon (links Jasmina/Laurie, rechts Camina/Nina)

Nog even een nawoord om bij mensen die denken wauwww 7 honden;
de 5 hondjes die Anita al had voordat ze de ACE hondjes adopteerde,
kwamen allemaal uit het asiel, ieder met zijn eigen rugzakje en problemen.
2 Van de honden zijn ziek en hebben niet lang meer te leven.
Als deze 2 hondjes zijn overleden komen er geen andere hondjes meer bij.
Om straks geen moeilijkheden te hebben bij het overlijden van de hondjes en dan ook nog 2 nieuwe hondjes erbij (maakt de roedel onrustig) heeft ze voor deze weg heeft gekozen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten