zaterdag 12 januari 2013

Update Doutze vh Damas

Hallo allemaal,
Hier even een update over onze Doutze, omdat het voor ons nog steeds zo speciaal is hoe zij is en waar ze vandaan komt. We vielen voor grijs en niet zo knap, dat geldt nog steeds, maar haar persoonlijkheid overstemt dat en maakt haar juist grappig en bijzonder. En bijzonder is ze. Ze kwam bij ons in mei 2011. We haalden haar op van Schiphol alsof het een adoptiekindje was. Zo een bijzondere gebeurtenis. Kregen een enthousiaste hond ipv de verwachte angsthaas. De stagiaire die hen bracht vertelde dat ze hard aan haar gewerkt hadden met resultaat. Inmiddels is Doutze wel heel bijzonder gebleken. Het lijkt af en toe alsof ze je verstaat. Ik was kerstcadeau's aan het inpakken maar kon tot grote ergenis de plakband niet vinden. Met mijn gezicht in de rommella hoorde ik  een plof achter me en zag net dat Doutze een rol plakband achter me neer liet vallen.... Mijn dochter was een kerstkaart aan het schrijven maar vergat de envelop te pakken, net toen ze het zei kwam Doutze aan lopen met de envelop in haar bek......ik werd gevraagd of een afspraak op 4dec nog door ging. Ik checkte mijn agenda en piekerde en piekerde maar kon niet herinneren welke afspraak ik dan had, even later kwam Doutze met een oud verfrommeld papiertje aan waar onderop stond 4december vergadering met de wza......zo bijzonder.
Met onze andere rescuehondje ( bij fokker vandaan) Tess gaat het ook goed en ze gaat ook goed met de kat des huizes, welke als kitten ooit over de tuinmuur is gegooid. Drie verschoppelingen bij elkaar , maar oh wat zijn we nog blij met ze. En ik kan maar niet vaak genoeg zeggen hoe speciaal deze dieren zijn. Hoe goed georganiseerd Ace te werk gaat.En als ik al de wachtende lieverds zie op de site,vooral die er al zaten voor wij Damas opmerkten, zou ik iedereen toe willen roepen om eens te kiezen uit deze lieverds. Ze zijn zo speciaal en hebben zoveel goeds, liefde en gezelligheid voor hun nieuwe familie in petto. Doutze en zeker zoveel andere hondjes van Ace zijn hier een voorbeeld van. Ze zijn een geschenk!

Een lieve groet en een pluim voor iedereen die voor those who cannot speak opkomt,
Joyce Holman, Julianadorp

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten