woensdag 30 januari 2013

EDEN,...ja,.... ik ben een pitt bull,....

Ja mensen ik ben een Pit Bull. Een vergeten ras als je veel mensen mag geloven. Toch vraag ik jullie een kans, een mogelijkheid om aan te tonen dat ik meer dan een "uitgespuwde" naam ben. Meer dan een zogenaamd gevaarlijk ras. Ik ben wie ik ben. Door de mens gemaakt, gevormd, opgevoed en gekneed naar elke hand. Ben een flinke reu,ben sterk en krachtig en lijk stoer en helemaal zelfzekerd. Ben lief en zacht met mijn baasje, ben erg ontwikkeld wat mijn lichaam betreft. Ben stoer naar andere reutjes toe maar gek met dames en mooie lotgenoten. Ze zeggen dat ik een goed karakter heb, knuffelgek en goed gehoorzaam. 
Ik rij graag mee met de auto en loop graag aan de lijn. Ben graag een hond van een verantwoord baasje. Wie geeft mij een kans?

EDEN, 1 JAAR OUD, een Pit Bull, 16 kg.





 

1 opmerking:

  1. ohhh wat een prachtige pitt!!! <3 ik zou m zo willen als ik kon!!!

    BeantwoordenVerwijderen