zaterdag 15 december 2012

Aankomst Hera nu Dana.

Hieronder het filmpje van de aankomst van Hera Dario Arowa Alano
in Zaventem op 3 dec.jl
Ons tweede hondje van Ace. Hera wordt nu Dana genoemd.Een geweldig lief klein hondje.Ze heeft onze harten gestolen.
Het is altijd spannend om een hondje te adopteren.
Maar het gaat boven verwachting.
En het klikt goed met ons eerder geadopteerde hond Amy.
Zindelijk is zij ook al. Slaapt s' nachts  in haar mandje. Eet goed en speelt zowat de hele dag met af en toe een rust pauze in haar mandje of op de bank.
Ik hoop dat het ook zo goed gaat met Dario Arowa en Alano.
Bij deze wil ik jouw en alle andere vrijwilligers bedanken voor al het werk wat jullie verzetten.
Ook de ACE dag was geweldig,de hele organisatie van deze dag, ik heb genoten. Jammer dat Amy en ik naar huis moesten toen Grant and Forsyth gingen optreden want we zijn drie uur onderweg met openbaar vervoer voor dat wij thuis zijn.
En geweldig dat de waterput er is gekomen ook dank zij jou en Netty.
Ik loop met de visite kaartjes van ACE op zak en ieder die iets heeft met honden krijgt van mij een kaartje.
Alle vrijwilligers die voor ACE werken een pluim ga a.u.b zo door alle respect, ook voor de mensen in Spanje.
 
Namens Amy en Dana bedankt, Fijne Feestdagen en een diervriendelijk 2013 en dat veel honden een gouden mandje
mogen vinden.
 
Vriendelijke groetjes Annette van Wezel  Harrewijn
 
Klik hier voor het filmpje van de aankomst op Zaventem.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten