woensdag 7 november 2012

Robin en Jolie

Robin en Jolie slapen nu iedere nacht dicht bij elkaar. Niet mogelijk alle fotos die ik van hun intiem samenliggen kan versturen. 
Robin heeft een nieuwe act ontwikkeld. Als ik of mijn vrouw naar zijn zin te weinig aandacht aan hem hebben besteed, bv een natuur film- of tv-kijken, dan bromt hij heel zachtjes, trekt onze aandacht, kijkt ons strak aan en als we dan nog niet reageren bromt hij iets harder en maakt daarbij uiterst komische sprongetjes. Tevereden is hij als ik of mijn vrouw hem ff kriebel, nadat hij een heuse high-five met zijn geinige kromme pootje heeft gegeven. Ik heb nog geen camcorder, maar wanneer wel zal ik dit zeker proberen vast te leggen. Robin heeft een zachtaardig toegankelijk karakter, zeer aaibaar. Wat hij deelt met Jolie is zijn afkeurende opwinding wanneer een vreemde kat of een egeltje wordt gesignaleerd; echt code rood!. Beide hondjes hebben ook geen waardering voor lawaaiergige scoooters en landbouwvoertuigen; een grote groep anateurwielrenners zijn bij hen ook niet favoriet. Ook heeft Robin een bloedhekel aan vliegen: hij vangt er regelmatig een en eet de vangst dan op, een passie die hij deelt met onze kat. Geen paniek, ze krijgen 2x per jaar een wormenkuur bij hun halfjaarlijks onderzoek.
mvg Perla en Ruurd 

Dit "was " de stoel van onze baas !

Hand in hand. Wie heeft de ringen?

Kom erbij wezen, er wordt iets lekkers uitgedeeld!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten