zaterdag 20 oktober 2012

Bibi vh Shawi alweer 1 jaar bij ons!

Vorig jaar oktober hebben wij Bibi opgehaald in Zaventem (vliegveld Brussel). Sindsdien is ze een gezellig gezinslid, samen met ons 4 katten en mijn zoon Odin. We zijn zo ontzettend blij met haar, het is een knuffelkont en heel erg gericht op mensen. En zoveel aandacht als ze met haar krijgen, als ik bijv op de markt loop. Iedereen moet Bibi even aaien of even zeggen hoe schattig ze eruit ziet. Ze is nu 1 jaar oud. Het gaat heel goed, de katten geven haar regelmatig een kopje (en dan schrikt ze even, maar kort erna wil ze spelen met ze, wat de katten dan weer niet snappen). Hierbij heb ik een foto waarbij Bibi voor de 1e keer op de boot op de Loosdrechtse Plassen mee mocht. Ik zou Bibi voor geen goud meer willen missen, ze voelt als een kind voor mij, het klinkt misschien gek, maar zo voelt het echt !

Groetjes, Mirjam


Bibi zoals ze er uitzag in Spanje

Bibi nu !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten