vrijdag 20 juli 2012

Wie mag er mee ?

Als ik op de brommer ga, neem ik altijd één hondje mee. Maar wie o wie??? Hier was Puk aan de beurt, maar Bertje vondt dat hij ook mee wilde. Hier is hij zelf op het zadel geklommen. Bertje kun je heel erg aan merken dat hij achtergelaten is? Hij is eigenlijk altijd hééééél dichtbij mij. Hij klimt bijna in me als ik wegga. Terwijl mijn man eigenlijk altijd thuis is, als ik wegga.
 
De tweede foto is een zoekfoto. Deze heb ik gemaakt voor de nazorg voor Mannetje(Pocoloco). Mijn dochter wilde graag dat de kinderen er ook op zouden staan. Maar zowel honden als kinderen maakte dit erg moeilijk. De dieren wilden bijna allemaal tegelijk op schoot. Alleen Snowy en Vrouwtje(Alasta) vonden dit veeeeeel te druk. De kinderen trokken gekke gezichten. Kijk maar op foto 3.
Groetjes van ons allemaal.
Gerrie.