donderdag 3 mei 2012

Sjuul vertelt:

Hallo allemaal!

Ik ben Sjuul, een Tibetaanse terriër van 1 jaar oud. In februari ben ik terecht gekomen bij ACE, waar ik bij een hele lieve mevrouw Fabienne heb gewoond en veel met andere hondjes kon spelen. Op 1e Paasdag (8april 2012) ben ik naar Nederland gevlogen. Op het vliegveld waren er ineens mensen die mij knuffelden en meenamen, ik snapte er niet veel van. Maar wat bleek: het waren mijn nieuwe baasjes! Ik was al heel gauw gewend aan mijn nieuwe plekje. En ik ben met mijn snuit in de boter gevallen: mijn gouden mandje is heerlijk zacht, ik mag vaak naar buiten en ik heb leuke speelvriendjes gekregen dankzij mijn baasjes. Ik hou erg van knuffelen, spelen, ondeugend zijn en van menseneten, alleen dat laatste vinden mijn baasjes minder leuk. Ik leer nu steeds beter dat ik niet zo mag schooien. Elke zondagmiddag ga ik met mijn baasjes naar een cursus, waar ik allemaal leuke dingen leer en ook nog mag spelen met hondjes uit mijn groep. Mijn haar groeit erg snel en ik begin steeds meer op een kleine beer te lijken. Op de eerste foto sta ik samen met mijn flosje, dat was op 2e Paasdag en zoals je ziet was ik toen al best gewend aan mijn nieuwe plekje.
Op de tweede foto, gemaakt op 3 mei, 2012 lig ik heerlijk te snurken op de bank in mijn favoriete houding. Via deze weg wil ik mevrouw Fabienne bedanken voor de leuke tijd die ik in Spanje heb gehad en misschien tot op de ACE dag 2012!

Een dikke poot van Sjuul