vrijdag 25 mei 2012

Aankomst Wolle

Hallo Rineke en Pia,
Ik wil jullie heel erg bedanken voor de voordracht van Wolle.. na het overlijden van Xandro kwamen jullie met Wolle aan.. en ze raakte mij ook gelijk.. Toen het proces van wachten in gegaan en erg blij met het contact met haar redders , zodat ik mee kon genieten van haar vooruitgang bij hen.. en gisteren de grote dag , haar aankomst..
Het is ongelooflijk bijzonder.. indrukwekkend. ontroerend , mooi etc. . om haar nu hier bij mij te hebben en te zien hoe zij in 24 uur haar vertrouwen in mij geeft..Buiten in de tuin heeft ze het erg naar haar zin. haar passie zijn tennisballen , als je daarmee speelt vergeet ze direct haar onzekerheid  , spanning en angst .. dan wordt ze een open, blije hond..en dat gebeurde gisterenavond al.. geweldig .. vannacht heeft ze op haar kleedje uit spanje geslapen naast mijn bed... dat ging perfect.. en vandaag is het proces van groei doorgezet... ze eet goed.. drinkt.. plast en poept.. zoekt contact met mij.. en ook met de buurtkinderen gaat het goed.. die vinden haar ook erg leuk.. ze is al in de vijver gevallen..., ze is niet voor niets een waterhond..
Binnen vond ze nog spannend en bleef voornamelijk in de gang liggen bij de deur. maar net kwam ze in de kamer.. vond een balletje en klom bij mij op de bank.. en nu ligt ze tegen mij aan te slapen op de bank..
Ik denk dat ik met haar een gouden kameraad heb gevonden.. trouw..baasgericht..
het gaat prima met de honden hier... ze laten elkaar met rust.. maar zoeken steeds meer contact met elkaar.. en ze kijkt niet om naar de katten en die reageren ook normaal op haar.. dus tot nu toe is het een groot genieten..!!
De vrijwilligers gisteren hadden nog gezocht wie Wolle was. want ze konden haar niet vinden op de site.. dus zonder jullie had ik haar nooit gevonden... !! Dus nogmaals erg bedankt..
De redders in Spanje  waren ook erg enthousiast en tevreden over de werkwijze en samenwerking van Ace, het was voor hen ook de eerste keer.. maar zij waren heel erg tevreden...
Dus nogmaals ontzettend bedankt..
Vriendelijke groeten ,
Maria..

Met toestemming van Maria op het blog gezet.


Hallo allemaal. Wolle is gearriveerd. wat een dag vol emoties..
bang en onzeker..

haar eerste stappen in holland..

en haar hoofd op mijn borsten.

eerste poep..


Oscar vindt haar erg leuk..



bekaf..

Ushi komt kennismaken.

Het is een geweldige leuke lieve hond.. gevoelig.. .. ze heeft al gegeten. gekwispeld. etc.. ik denk dat ik een gouden hond aan haar krijg..
ik ben erg blij..