zondag 29 april 2012

UNILEVER BEDANKT!

Sinds we 3 ½ jaar geleden Scooby geadopteerd hebben zijn we helemaal besmet met het ACE virus.
Een jaar later hadden we ruimte voor een 2e hondje en hebben we Paco (ACE naam Lolon) erbij gekregen. Inmiddels doet Rob huisbezoeken, maakt Robin de flyers en zit ik in het nazorgteam. In februari ben ik naar Spanje geweest om  Geron op te halen die nu bij ons in de opvang zit. We doen ons best om hem het vertrouwen in de mensen weer (terug) te geven, zodat hij weer op de site kan en ook een definitief baasje kan vinden met een lekkere warme mand.

Regelmatig val ik mijn collega’s lastig met alle verhalen over onze honden en ACE perikelen.
Afgelopen woensdag is mijn 25 jarig jubileum gevierd en het was een dag vol verrassingen. Eén van de grootste verrassingen was toch wel een cheque voor ACE die Sjuul onthulde namens de collega’s en Unilever, er is € 100,- overgemaakt op de rekening van ACE. GEWELDIG! Ze hadden geen mooier cadeau kunnen bedenken.
Hiermee wil ik iedereen hartelijk bedanken voor alle mooie woorden, verwennerij en prachtige cadeau’s, jullie hebben er een onvergetelijke dag van gemaakt.

BEDANKT!

Petra Besemer