donderdag 19 april 2012

SAMEN .............

Hallo, hier nog even een berichtje vanuit Enkhuizen. Ineke ik zou graag op de blog vertellen over twee hondjes adopteren. Ik zie, dat hondjes die bij elkaar horen, niet gauw worden geadopteerd. Zoals Kain en Abel, Hansel en Gretel, Tony en Jerry etc. Ik heb nu een paar maal twee hondjes tegelijk geadopteerd. Hondjes die niet samen opgroeiden, maar ook honden die wel met elkaar opgroeiden. Vooral deze laatsten, die eerst uitelkaar in gastgezinnen waren geplaatst. Eigenlijk om dezelfde redenen als ik hierboven opnoem. Toen ik ze weer samenvoegden, kon je pas zien, waarom ze eigenlijk niet uitelkaar moeten. Ze zouden het wel redden, maar het is zonde. Het is echt acht poten op een hondenbuik. Hun angsten, blijheid etc. verwerken ze samen. Broer en zus, samen. Ze doen eigenlijk alles samen, alles als een hond. Wat de een doet, doet de andere mee. Of het meer werk is? Nee integendeel, alleen zijn, geen probleem. Ze zijn namelijk niet alleen. Samen eten, geen probleem. Met andere honden misschien opletten voor baknijd. Zet eten voor broer en zus, niets geen baknijd. Spelen met alle honden, maar lang niet zoals met elkaar. In een bench of mand, geen probleem. Ze komen elkaar ophalen, om dingen aan elkaar te laten zien. Ik zou de mensen willen oproepen, om na te denken, als ze toch hond of hondjes willen, denk dan eens aan de hondjes, die bijelkaar horen. Helemaal niet veel  werk.  Hieronder een foto van broer en zus . Ik hoop, dat het misschien kan helpen.
 
Groeten van Gerrie, Rex en Stela.
 
Stelle en Rex
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten