zaterdag 28 april 2012

Camila heeft haar gouden mandje gevonden !

Hallo Allemaal,
 
Mag ik mij even aan jullie voorstellen?
 
Ik ben Camila! Een echte Podenco Maneto, al zegt mijn vrouwtje dat ik eigenlijk gewoon qua figuur een gespierde teckel ben en dan met de kop van een Dobermann.
Vrouwtje zal het wel weten denk ik want ze heeft twee brown and tan Dobermannen gehad!
 
Vorig jaar ben ik in het asiel van ACE binnen gekomen, ze hadden mij gevonden met 5 pupjes. Mijn pups werden gelukkig allemaal snel geplaatst, als het goed is ook in Nederland en België, als mensen met een pupje van mij dit lezen.. Dan mogen jullie mijn vrouwtje mailen: ace.nantastic@gmail.com  want ze zou het erg leuk vinden om te horen hoe het met mijn kindjes gaat!  Ondanks dat mijn kindjes snel werden geplaatst bleef ik maar in het asiel van ACE.. Maand, na maand, na maand en de dagen leken als maar langer en langer. Maar toen kwam Woensdag ineens de dag, ik mocht met het vliegtuig naar Nederland! In de opvang bij Nanda en ze stond me al op te wachten op de vluchthaven van Eindhoven. Ik mocht mee in de auto en dat vond ik erg leuk en zo kwamen we bij een huis met nog meer hondjes. Stuk voor stuk leuke hondjes waar ik me wel op mijn gemak bij voel. En Nanda had al door, ik was een blijvertje... De zelfde avond al heeft ze een Pre Reservation op mij gedaan en sinds vandaag een definitieve reservering. Ik mag dus voor altijd bij mijn vrouwtje en drie hondenvriendjes blijven! 
 
Ik doe het enorm goed, ben zindelijk en heb nog helemaal niks in huis gedaan. Ik slaap lekker met de hele roedel inclusief vrouwtje op bed en dat bevalt me erg goed! Ik ben een echte knuffelkont en heel aanhankelijk. Ik ben een beetje op de achtergrond maar sinds vandaag kom ik al wat meer los en krijg ik ook een twinkel in de ogen zegt vrouwtje, al zie je wel aan me dat ik veel heb meegemaakt hoor! Ik heb vandaag voor het eerst gespeeld met hondjes en vind ik helemaal leuk... Wandelen vind ik ook erg leuk en alle hondjes begroet ik even vrolijk. Ben toen vrouwtje even om boodschappen moest heel even alleen in de auto geweest en dat ging ook heel goed hoor, ik ben een hele stoere meid en bleef gewoon lekker liggen in de auto, ik maak me totaal niet druk hoor.
 
Vrouwtje zegt dat ik al openen wordt, ik loop nu ook lekker door het huis heen te struinen en loop zonder problemen naar boven en weer naar beneden via de trap. Vrouwtje snapt niet dat mensen ook niet verliefd op mij werden en dat ik zo lang in het asiel heb moeten verblijven. Maar dat is nu voorbij, ik mag voor eeuwig en voor altijd bij Nanda en de drie musketiers blijven en hoef nooit meer weg vertelde ze me vandaag! Nu ben ik dus de vierde musketier en eigenlijk ben ik daar wel heel trots op!
 
Nou, ik zal vragen of vrouwtje binnenkort nog een update wil posten over mij en mijn hondenvriendjes!
 
Pootje,
Prinsesje Camila
 
Prinsesje Camila op haar zetel

Wat ben ik mooi he !!

Sammy, Camila, Deva en Cloudy

Veilig bij het vrouwtje