maandag 5 maart 2012

Stripverhaal

Hallo lieve vrienden,
December 1993. Ik kwam op het idee om even iets "aparts" te gaan doen, dwz. Jimmy op de pony, waarvan ik wist dat dit vertrouwd was, maar, had voor alle zekerheid de pony wel aan de lange lijn, het zijn en blijven dieren dus, veiligheid voor alles..
Ja, en dan maak je een heleboel foto,s, stel je voor dat die ene nou net mislukt is.... je legt ze dan op tafel, gaat ze dan "husselen"en zo is dit "stripverhaal"ontstaan..
Deze "strip"heb ik toentertijd opgestuurd naar mijn clubblad, "De Shetlander", en heb daar zoveel positieve en leuke reakties op gehad dat ik toen dacht, dit ga ik vaker doen!!
En dat was lieve mensen het moment waarop ik meer ben gaan schrijven dwz. leuke anecdotes, gedichten, songteksten, nou ja wat niet..
En dat allemaal dankzij... mijn cockers!!!
 
Liefs van Tieske, Jordy, Joey en James.
 
Klik op bovenstaande plaatje en het wordt groter dus leesbaarder
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten