woensdag 21 maart 2012

Stefan nu 3 weken thuis !!!

Hallo allemaal
Hier ben ik dan weer stefan die bijna 3 weken weg is geweest.
Iedereen heeft zijn best gedaan om mij te zoeken,en gelukkig ben ik weer thuis.
Ik ben weer goed opgeknapt
Ik heb 2 weken in de eendekoooi gezeten met die kou en heb daar bij de koeien geslapen in het stro en ook de brokken van de koeien gegeten en zo alles overleeft.
Ik had daar oorontsteking en oormijt opgelopen en had hoge koorts maar na 2 keer naar de dierenarts zijn geweest en antibiotica en spuiten in mijn oren en bil gekregen, ben ik weer goed opgeknapt.
Ik heb het vertrouwen in mijn baasje al gevonden, loop de hele dag achter haar aan haha. Ik ga ook weer het park in met lange lijn en tuigje om zodat  ik daar toch lekker kan rennen.
Buiten ben ik in mijn sas en binnen nog zo bang.
Maar volgens mijn vrouwtje is geduld een schone zaak en zou ze mij niet meer willen missen.
Ze vind mij een schat van een hond.

Groetjes Annemie en een knuffel van Stefan aan iedereen.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten