donderdag 15 maart 2012

Puk (Pulgui)

Goedemorgen, Puk heeft hele bijzondere ligplaats. Eerste keer heb ik me rot lopen zoeken. Ik raakte helemaal in paniek, waar zat hij nou toch? Waarschijnlijk heeft hij hier misschien in het verleden moeten liggen.
Maar ik had dit nog niet meegemaakt, dus keek ik hier ook niet. Wel vind ik het heel vindingrijk, hij ligt op een plaatsje waar hij alles in de gaten kan houden. Bovendien als er iets van tafel valt, komt hij toch wel heel gauw in aanmerking om het te krijgen.
 
Ook wilde ik even laten zien, hoe behulpzaam de ACE honden zijn. Bij de voordeur zuig ik de mat altijd op mijn knieen. Altijd krijg ik dan veel ‘hulp’van vooral Alois, Simon en Gina. Het zuigen duurt wel iets langer, door alle ‘kussen’die ik krijg. En alle knuffels, die ik moet geven. Maar ze helpen me toch maar weer mooi.
Groeten en een, twee, drie pootjes. Gerrie.
 
 



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten