zaterdag 18 februari 2012

Update: Rosie (Rosita)

Hier weer eens een berichtje over Rosie (Rosita).
In september 2009 hebben wij tijdens een reis met onze camper Rosie meegenomen uit de rescue in Mijas. Zij koos mij (Yvonne) uit en probeert nog altijd alleen maar bij mij te zijn. Ze zit bij mijn man en ik beweeg alleen en vingertopje, tjoep, daar komt ze.
Ze is één pot nat met Bob (de whippet) en Frits, onze oude rode kat.
 
Vorig jaar januari kwam ze voor het eerst met ons terug in Spanje. Dat was voor haar, de eerste tijd, een moeilijke ervaring. Ze was erg bang van Spaanse mensen. Als we in de lift stonden en er stapte mensen in kroop ze achter onze benen. De derde maand van ons verblijf werd dat gelukkig voor haar minder.
 
Afgelopen januari kwamen wij weer richting Spanje en wat denk je, ze is opeens helemaal thuis. Niet meer bang van de Spaanse mensen en als ze losloopt over de boulevard lijkt het dat ze helemaal het gevoel heeft dat ze thuis is. Als er zwerfhonden op ons pad komen gaat ze daar heel makkelijk mee om en als er ééntje richting Bob komt gaat ze er tussen staan. Het is eigenlijk geen gezicht dat kleine terriertje die dan een veel grotere whippet gaat beschermen.
 
We gaan er wel van uit dat als ze begin april weer in Nederland is ze daar ook weer thuis is, maar dat laat ik nog wel weten.
 
groetjes van Yvonne en Leo
Rosie, Bob en Frits
Torre del Mar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten