zaterdag 4 februari 2012

Uitlaatgebieden Katwijk en Noordwijk ???

Ik heb van Aggie gehoord waar ze met haar honden komt.
Voor mensen die bekend zijn in Noordwijk het volgende:

"Wij laten onze honden in Noordwijk altijd uit bij de manege, die al een hele tijd leeg staat.Bij die manege dus is een groot stuk duin waar je de honden los mag laten lopen het hele jaar door.Ik vind dit een fijn stuk en best wel groot".
In de buurt van Katwijk heb ik ook een paar uitlaatgebieden. Bij de Zuidduinen loopt een duinstreek vanaf de Soefitempel langs het voetbalveld(waar een hek omheen is) naar de rand van een nieuwe woonwijk van Katwijk. Dit gebied is het hele jaar open voor de honden.
Zo heeft de Noordduinen ook zo'n losloopgebied en start bij de camping van de Noordduinen gaat onder langs de duinen passeert de van de Berghstichting en Estec.
Als U dit niet weet kan je me altijd mailen en zal ik Aggie vragen om aan te geven waar die manege is.
Veel wandelplezier Ineke  inekejongeleen@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten